Segítségre van szükséged? Hívj bátran: +36 1 701 6557

GYAKORI KÉRDÉSEK

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

1) Hogy történik a rendelés feldolgozása?

A weboldalon létesített megrendelésedet követően maximum 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot a rendelés visszaigazolása érdekében.

Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy semmilyen hiba nem lépett fel és az autódnak megfelelő termékek kerültek kiválasztásra. Ezáltal biztosak lehetünk abban, hogy azonnal használatba veheted a termékeket megérkezésüket követően. Ezután előkészítjük a csomagot, majd átadjuk a futárszolgálatnak, aki kézbesíti a csomagot az előzetesen kijelölt címre.

2) Mi történik, ha a telefonos kapcsolatfelvétel nem kivitelezhető?

A rendelés feladása csak a telefonos visszaigazolást követően lehetséges. Ezért, bizonyosodj meg róla, hogy egy olyan telefonszámot tüntetsz fel amelyen elérhető vagy.

Ha nincs lehetőséged válaszolni az első hívásunkra, kb. egy órán belül ismét visszatérünk egy hívással, a nap végén vagy szükség esetén másnap ismét felhívunk.

Ha a megadott telefonszám hibás, e-mailben értesítünk és elkérjük a helyes adatokat.

3) Mi történik ha online fizetek és egy hiba okán az adott termék nincs készleten?

Ebben az esetben három lehetőség van:

  1. Tájékoztatunk a termék beérkezésének várható időpontjáról és előkészítjük a rendelésed amint a termék ismét elérhető lesz. Általában a termék beérkezése kevesebb, mint 10 napot igényel.
  2. Telefonos egyeztetés által segítünk a helyettesítő termék kiválasztásában.
  3. Az összeget visszatérítjük bankszámládra.

4)Törölhetem vagy módosíthatom a rendelést?

Igen. Tájékoztass bennünket arról, hogy szeretnéd-e törölni vagy módosítani a rendelést a PTC AUTO csapatunk által kezdeményezett telefonos visszaigazolás során vagy jelezz e-mailben az info@ptc-auto.hu címünkre.

KÉRDÉSEK A FIZETÉSRŐL

1) Hogy fizetek

3 fizetési lehetőséget vehetsz igénybe:

Utánvét - készpénzzel fizetsz amikor a futár kézbesíti a csomagot.

Hitelkártya - online fizetsz rendelés során

Banki átutalás - a telefonos visszaigazolást követően kapsz egy e-mailt, amely tartalmazza a csatolt számlát, így kezdeményezheted az utalást a vállalat bankszámlájára és elküldöd a fizetési bizonylat másolatát, amely alapján elküldjük a csomagod.

2) Milyen kártyák alkalmasak online fizetés esetén?

VISA és Mastercard.

3) Hogy kapom meg a számlát?

A számlát úgy elektronikus formában, azaz e-mailben (a rendelés visszaigazolását követően), mint nyomtatott formában továbbítjuk számodra. A nyomtatott számlát a csomagba, míg a csomagazonosító számot a csomagra helyezzük.

KÉRDÉSEK A SZÁLLÍTÁSRÓL

1) Mennyi időn belül történik a szállítás?

A hétfőtől péntekig érkezett és telefonon 16:30-ig visszaigazolt megrendelések az adott napon feldolgozásra kerülnek és a csomagok szállítása 2-4 munkanapot igényelnek. A rendelések 95%-a 48h belül kézbesítésre kerülnek.

A hétvégén beérkezett megrendelések az első munkanapon kerülnek feldolgozásra és a szállítás szintén 2-4 munkanapon belül történik.

2) Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj 1990 Ft.

3) Melyik futárszolgálat által történik a kiszállítás?

A szállítást a GLS futárszolgálat végzi és Magyarország területén belül bárhova kivitelezhető. Az eddigi tapasztalatainkra építve kiválasztottuk azt a futárszolgálatot, amely a lehető legrövidebb időn belül teljesíti az adott csomag kézbesítését a kijelölt címre.

4) Hogyan követhetem nyomon az elküldött rendelésem?

A rendelés telefonos visszaigazolását követően kapsz egy e-mailt a csomagazonosító számmal és egyéb információkkal. További teendőd csupán annyi, hogy az adott futárszolgálat weboldalán beírod a kapott csomagazonosító számot.

KÉRDÉSEK A TERMÉKCSERÉRŐL, VISSZAKÜLDÉSRŐL ÉS GARANCIÁRÓL

1) Mi történik ha a termékek nem illeszkednek/passzolnak az autóhoz?

Természetesen felelősséget vállalunk a félreértések esetén is és kicseréljük a terméket. INGYEN.

2) Hogy küldhetem vissza a terméket?

Csupán annyit kell tenned, hogy a +36 1 701 6557 telefonszámon egyeztetsz ügyfélszolgálatunkkal és kezdeményezünk egy csomagfelvételi megbízást. Minden költség minket terhel.

3) Mi történik ha nem vagyok elégedett a termékekkel?

Abban a pillanatban amint a PTC Auto vásárlójává válsz, a megrendelt termékekre 200%-os garanciát biztosítunk! Bármilyen panasz vagy elégedetlenség esetén, ugyanakkor amennyiben nem tudunk kielégítő megoldást biztosítani a felmerült problémára, visszatérítjük az összeget és a terméket is megtarthatod.

4) Mennyi időt igényel a visszatérítés ha nem vagyok elégedett?

Az értesítéstől számított 5 munkanapon belül visszatérítjük az összeget a megadott bankszámlára.

KÉRDÉSEK A KAPCSOLATFELVÉTELRŐL

1) Hogyan lehet kapcsolatba lépni velünk?

Kapcsolatba léphetsz velünk e-mailben az info@ptc-auto.hu címen és telefonon a +36 1 701 6557 számon.

2) Rendelhetek telefonon?

Természetesen! Ha szükséged van segítségre ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8:00 - 16:30 között elérhető a +36 1 701 6557 telefonszámon. Örömmel segítünk a megfelelő autós kiegészítők kiválasztásában.