GYAKORI KÉRDÉSEK
RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
1) Hogy történik a rendelés feldolgozása?
A rendelés leadását követő 24 órán belül összekészítjük a csomagodat, majd átadjuk a futárszolgálatnak, aki kézbesíti azt az általad előzetesen kijelölt címre.
Fontos számunkra, hogy biztosak legyünk a hibátlan kiszállításban, és hogy a választott termékek tökéletesen illeszkedjenek autódhoz. Telefonon csak abban az esetben vesszük fel veled kapcsolatot, ha további információra van szükségünk.
Így biztosak lehetünk benne, hogy azonnal használni tudod majd a termékeket, amint megérkeznek hozzád.
2) Mi történik, ha a telefonos kapcsolatfelvétel nem kivitelezhető?
Ha további kiegészítő információra van szükségünk, a rendelést csak telefonos megerősítés után küldjük el. Tehát, győződj meg róla, hogy olyan telefonszámot tüntetsz fel amelyen elérhető vagy.
Ha nincs lehetőséged válaszolni az első hívásunkra, kb. egy órán belül ismét visszatérünk egy hívással, a nap végén vagy szükség esetén másnap ismét felhívunk.
Ha a megadott telefonszám hibás, e-mailben értesítünk és elkérjük a helyes adatokat.
3) Mi történik ha online fizetek és egy hiba okán az adott termék nincs készleten?
Ebben az esetben három lehetőség van:
- Tájékoztatunk a termék beérkezésének várható időpontjáról és előkészítjük a rendelésed amint a termék ismét elérhető lesz. Általában a termék beérkezése kevesebb, mint 10 napot igényel.
- Telefonos egyeztetés által segítünk a helyettesítő/ekvivalens termék kiválasztásában.
- Az összeget visszatérítjük bankszámládra.
4)Törölhetem vagy módosíthatom a rendelést?
Igen. Kérjük, tájékoztass bennünket, ha módosítani vagy törölni szeretnéd a rendelésedet, amennyiben telefonos megerősítést kapnál a PTC AUTO csapatától, vagy jelezz nekünk e-mailben az info@ptc-auto.hu címünkre.
KÉRDÉSEK A FIZETÉSRŐL
1) Hogy fizetek
2 fizetési lehetőséget vehetsz igénybe:
Utánvét - készpénzzel fizetsz amikor a futár kézbesíti a csomagot.
Hitelkártya/Bankkártya - online fizetsz a rendelés leadásakor
2) Milyen kártyák alkalmasak online fizetés esetén?
VISA és Mastercard.
3) Hogy kapom meg a számlát?
A számlát elektronikus formában továbbítjuk számodra (a rendelés feldolgozását és feladását követően).
KÉRDÉSEK A SZÁLLÍTÁSRÓL
1) Mennyi időn belül történik a szállítás?
A hétfőtől péntekig 16:30-ig beérkezett és telefonon visszaigazolt rendeléseket aznap feldolgozzuk, és a csomagok kiszállítása 2-4 munkanapot vesz igénybe.
A rendelések 95%-a 48 órán belül kézbesítésre kerül.
A hétvégén leadott rendeléseket az első munkanapon dolgozzuk fel, és a szállítás is 2-4 munkanapon belül történik.
2) Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díj 1990 Ft.
3) Melyik futárszolgálat által történik a kiszállítás?
A szállítást a GLS futárszolgálat végzi és Magyarország területén belül bárhova kivitelezhető. Az eddigi tapasztalatainkra építve kiválasztottuk azt a futárszolgálatot, amely a csomagot a lehető legrövidebb időn belül kézbesíti a kijelölt címre.
4) Hogyan követhetem nyomon az elküldött rendelésem?
A rendelés feldolgozása és feladása után egy e-mailt kapsz a csomagazonosító számmal (AWB) és egyéb részletekkel. Csak annyi a teendőd, hogy az adott futárszolgálat weboldalán beírod a kapott csomagszámot.
KÉRDÉSEK A TERMÉKCSERÉRŐL, VISSZAKÜLDÉSRŐL ÉS GARANCIÁRÓL
1) Mi történik ha a termékek nem illeszkednek/passzolnak az autóhoz?
Természetesen felelősséget vállalunk a félreértések esetén is és kicseréljük a terméket. INGYEN.
2) Hogy küldhetem vissza a terméket?
Csupán annyit kell tenned, hogy a +36 29 884 034 telefonszámon egyeztetsz ügyfélszolgálatunkkal és intézkedünk a csomagfelvétellel kapcsolatban. Minden költség minket terhel.
3) Mi történik ha nem vagyok elégedett a termékekkel?
Attól a pillanattól kezdve, hogy a PTC Auto vásárlójává válsz, 200%-os garanciát nyújtunk a megrendelt termékekre! Bármilyen panasz vagy elégedetlenség esetén mindent megteszünk a probléma megoldásáért.
Ha mégsem találunk kielégítő megoldást, visszatérítjük az összeget, és a terméket is megtarthatod.
Amennyiben utánvétes fizetést választottál rendelésed során, a visszatérítés csak banki átutalással történhet.
A visszautalás megbízhatósága érdekében kérjük, hogy küldd el részünkre az IBAN és SWIFT/BIC kódokat írásban, e-mailben az info@ptc-auto.hu-ra. Ezáltal biztosítjuk a tranzakció gördülékenységét és elkerüljük a lehetséges félreértéseket.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy készpénzes visszatérítést NEM áll módunkban biztosítani!
4) Mennyi időt igényel a visszatérítés ha nem vagyok elégedett?
Az értesítést követő 5 munkanapon belül visszatérítjük az összeget a megadott bankszámlára.
KÉRDÉSEK A KAPCSOLATFELVÉTELRŐL
1) Hogyan lehet kapcsolatba lépni velünk?
Írj nekünk az info@ptc-auto.hu e-mail címre, hívj minket a +36 29 884 034 telefonszámon, vagy keress minket VIBEREN a +36 70 576 5784 számon (itt kizárólag üzenetben válaszolunk). Örömmel állunk rendelkezésedre!
2) Rendelhetek telefonon?
Természetesen! Ha szükséged van segítségre ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8:00-17:00 között elérhető a +36 29 884 034 telefonszámon. Örömmel segítünk a megfelelő autós kiegészítők kiválasztásában.